close x

Office Management

Zonneveld Office Support kan u ondersteunen bij onder andere de volgende Office Management werkzaamheden:

– Het voeren van het totale secretariaat van uw bedrijf, vereniging of stichting
– Het verzorgen en bewaken van het wagenpark
– Het verzorgen en bewaken van facilitaire zaken
– Het verzorgen en bewaken van leverancierscontracten
– Coördinerend optreden naar externe adviseurs
– Het beheren van content voor websites (CMS)
– Het opzetten, beheren en onderhouden van personeelsdossiers
– Het ontwikkelen, implementeren en beheren van het secretariaats- en / of personeelshandboek
– Het verzorgen en bewaken van verlof- en verzuimregistratie
– Ondersteuning bij werving en selectie
– Het verzorgen van in- en uitdiensttredingstrajecten
– Het opstellen van rapportages
– Het ondersteunen en assisteren van directie en management op het gebied van agendabeheer
– Het maken en uitwerken van notulen (voor vergaderingen) en geluidsbestanden
– Het voorbereiden van diverse vergaderstructuren
– Het bewaken van actiepunten
– Het voorbereiden van (PowerPoint) presentaties
– Alle zaken rond correspondentie, brieven en e-mailverkeer
– Het uitwerken, nalezen en corrigeren van rapporten en offertes
– Bijhouden en bijwerken van adressenbestanden
– Ondersteuning bij de organisatie van onder andere cursussen, evenementen en workshops
– Het beheren en bewaken van interne en externe informatievoorziening en huisstijl
– Meedenken, uitzoeken en ondersteuning verlenen bij speciale acties zoals het zoeken van een goed doel voor een actie, kerstkaarten en kerstpakketten of andere attenties voor personeelsleden en relaties